Sommarhelg

Vilken fruktnsvärt underbar helg det har varit. Jag har vart i göteorg hela helgen och solen har stått högt på himmeln. När jag och Elin en kompis satt i en taxi så var det 27 grader varmt ute och detta var i torsdags eftermiddag. Heeelt underbart!
Det blev mycket solandes i parket och uteserveringar som präglade denna sommarhelg. Helt underbart! Har fptt lite bränna i ansikt faktist.
Idag blev det buss hem istället för tåg. Jag som mänga säkert redan vet HATAR att åka tåg, så för mig gjorde det inte så mycket. Oken, det tog 6,5 h med en timmas uppehåll i Jkpg, men det är sååå mycket lugnare på buss och så mycket enklare att sova på buss jämförelsevis med tåg.

Fick ett mycket roligt samta idag också. Min underbara vän Lowa var hemma och kikade till lindsdal över helgen för atti moron bege sig till Halmstad och jobba en säsong där nere. Så jag har vart hos henne och snackat lite skit och uppdaterat sig lite.

I morgon börjar det, min grej, itt påhitt. Jag skall göra diet i hela Maj månad. Jag ska ju på bröllop i pingst och då jävlar tänker jag komma i den klänningen jag vill ha.
Jag kommerskriva ner min matdagbok här from i morgon!!
Snälla läsare peppa mig nu!!!

Mooot högre höjder och mindre fett!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad kul det låter :)

2009-05-04 @ 17:40:34
Postat av: Anonym

lycka till med dieten

2009-05-06 @ 19:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0