Världens bästa måndag

Godafton,

Vaknadeupp i morse till som i säger på jobbet"Världens bästa måndaaaaag" Tillbaka på Kalmarkntoret redo för att fightas ännu en vecka. Idag har jag utbildat samt jobbat litegrann med egen försäljning.
Jag fick ett telefonsamtal av min kära mamma där hon tyckte att jag måste skaffa mig ett riktgit intresse. Jaha säger jag? Men jag jobbar ju heltid och sen är jag trött? Det är just det säger mamma, du måste göra nått frutom att jobba, sjunga i kör tex??! Och redan i den sekunden så visste jag att det var klart, så väl känner jag min mamma. Hon säger några sekunder efter att jag har faktiskt kollat upp en kör till dig redan som heter "Månkören" dom tränar varje måndag klockan 19, det skulle passa dig perfekt säger hon.
Givetvis jagar jag denna man som tusan hea dagen för att få kontakt, och då får man inget besked då heller? Typiskt jag som verkligen behövde aktivera mig(Sa mamma).
Satt upp mig på två lägenheter idag också mitt inne i Centrum, det känns som att det kan vara dags faktiskt.
Efter jobbet åkte jag hem till Cicci där vi snackade lite om helgen som vart, åt middag och disskuterade hennes auktion
som hon har på Tradera. Det går visst jättebra för henne, och som den sanna säljaren jag är så kliar det lite i mina fingrar också, så jag ska nog hitta ett och annat att sälja till bättre behövandes också, eller ngn som vill/kan ansvända grejerna som man växt ur eller tröttnat på eller i vissa fall tom aldrig använt.

Dags för ett BB avsnitt.
Och jag vet att ni är många som läser min blogg, kommentera den också, så jag vet vilka ni är!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: cicci

JAAAAAAAG ;D

2009-03-23 @ 23:26:02
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0