Vännen oh vännen.

Kul känns det igen. Jag och en av mina bästa vänner har inte pratat på jättelänge, men nu så äntligen släppte det. Det var väll ingen av oss som egentligen var arg på den andra utan det hade bara blivit så med tiden efter några smådispyer som egentligen va  värdsliga och ovesentliga.
Vi har ju haft så sjukt kul genom alla dagar. Denna sommaren hade inte vart någonting utan dig:) Gotland, Öland , Champagnekorkar som flög både in i huvuden samt förbi gubbar=) Du var ju även med när jag träffade mannen min en del också. Som jag sa CICCI, vi är skapta för varandras närvaro!! I morgon blir det fetto-cake med bär och bara tjejsnack kan jag lova dig.

Idag har det varit jobb mellan 08-17 i vanlig ordning. Kom hem och såg Pytt i Panna stå på spisen nej tack sa jag och kokade gröt i stället.

Här bjuder jag på en liten bild från sommaren 2008Vilken sommar vi hade Cicci

Kommentarer
Postat av: cicci

jag är glad att vi pratade och det ska bli kul att träffa dig igen :)

2009-03-10 @ 00:24:56
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0