Söndag

Hello,
Sorry Cicci, jag har försökt två grr att gra min utmaning men varje gång när jg ska spara så blir det fel, Blogg.se bråkar idag. Så att du vet!
Jag har vat i Göteborg sen i torsdags. Bara tagit det lilla lugna. I fredags var det Tacos och Så ska det låta, Lördagen blev det chips och Robinsson. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tyckte om det programmet. Jag ger det en gång till.
Nu är jag hemma i Kalmar, och har precis lagt in en maskin tvätt.
Kikar runt på bostadssidor nu, vill verkligen skaffa mig nått eget. Har någon nått förslag, vet ni någon som skall flytta eller känner ngn som kan fixa lägenhet? Skriv tack:)

Hör av mig lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0