Bla frågor och svar

Hej allihopa!
Nu sitter jag i Linköping och äter avocado och dricker cola. Precis kommit fram här, och vädret är bättre än i Stockholm vill jag lova.
Jag verkligen älskar avocado med lite örtsalt på, underbart gott.
Helgen har varit jättebra annars. Vaknade i morse och hade tokglömt bort att klockan skulle ställas om.
Så nu mina vänner får vi sova en timma mindre än vanligt, men vad gör det när vi äntligen gått in i SOMMAR-tid?
Lite senare ikväll så kommer två stycken ifrån Gävle-kontoret som också skall jobba här, så jag skall laga lite Tacos till oss ikväll.

Glöm inte bort Söndagsfilmen på TV4 ikväll 21.00. Den sponsrar ikväll utav den nya kostadsfria nummerupplysningen118700 där jag arbetar.
Ni är välkomna att ställa era frågor till mig om just 118700.
Här nedan följer de frågorna jag har fått in samt hunnit med att svara på

Fråga:Vad är 118700?

Svar: 118700 är Sveriges enda kostnadsfria nummerupplysning, den kostar som ett helt vanligt lokalsamtal. Man kan nå oss via både sms, webb 118700 samt telefon.

Fråga: Hur länge har ni funnits?

Svar: Vi har funnits i 1 år och tre månader

Fråga: Vad är det för skillnad mellan er och andra nummerupplysningar?

Svar: Jo det är just att vi inte är något betalsamtal, när du ringer tex 118118 eller 118800 så får du betala minutkostnad uppkoppling osv. Hos oss betalar du som ett vanligt samtal.


Ni som har fler frågor ni vill få svar på är välkomna att ställa dom på antingen bloggens kommentarer , eller maila på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0