Kli under ögat och julmusik

Godafton,

Sitter i min säng med en smaskig godispåse bredvid mig i en skrynklig liten färgglad påse.
Efter en lång arbetsdag så tycker jag att jag är värd den. Jag har blivit förkyl på ett konstigt sätt nu igen. Ni vet sådär att det kliar längst upp på sidan av näsat i ögonvrån ungefär, så det bara vattnas i ögonen. Det ser ut om att jag är helt slut, gråtfärdig och faltiskt just FÖRKYLD på samma gång. Lyssnar just nu även på Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldéns Jul CD-Skiva på youtube vilet känns lite fel, men det är ju så rysligt bra! Jag vet egentligen inte vem jag tycker är bäst av dom tre damerna?  Jäkligt bra alla tre helt enkelt, men dom har olika sound.

Jaja,

Sa hoppa in i duschen snart här..
S



ee ya


Kommentarer
Postat av: Samantha

Hej !!

Det är en kompis som fixat den, blev super snyggt. :)

puss

2009-03-03 @ 12:27:01
URL: http://saamantha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0