Hope and glory

Kom precis hem från Cicci för en liten stund sen. Verkligen jätteroligt att träffa henne igen, det var ju alltför länge sedan sist. Vi åt lite mat sen fixade vi i ordning en Gino som  det så vackert kallas för. Massa frukter som man smulat vit choklad över och stoppar in i ugnen så det blir varmt, smälter och blir MUMMMAAA.
Det var även kul att träffa hennes föräldrar igen. Hennes goa pappa hade brännt ut e skiva till mig och verkligen ansträngt sig för att göra ett jättefint skivomslag och grejer som han kallade för "En stämmningstimme för Emilia". Jag blev verklien jätteglad för den, hälsa honom det ännu en gång Cicci!! Jag lovar att återkomma till hono med vad jag tyckte om låtarna också givetvis.

Annars så har dagen bestått av jobb,jobb lite mat och sedan återigen jobb. Men jag verkligen ÄLSKAR mitt job och det jag pysslar med. Jag känner verkligen att jag har hittat helt rätt på den banan.
I morgon bär det av till Göteborg för ledarkonferens i bolaget på torsdag.

Lördag är det melodifestival och dett tokbrinner jag för. MIn favorit är Måns Zelmerlöf - Hope and Glory
Gå in och lyssna på denna länken för en akustisk version av låten. Helt galet så bra den är alltså.

http://www.youtube.com/watch?v=dczIuu_mLLw

Jag tar med mig datorn till Götet så jag kan blogga därifrån också givetvis.


Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Om du älskar The Hills så drar jag igång en the hills tävling på min blogg där du kan vinna dvd boxen säsong 2! Kika in och var med och tävla du också! :)

2009-03-13 @ 19:49:16
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0