Hemma idag..

Tjolahopp mina vänner.
Måndag kväll och en ny layout på min blogg :) Tack Cicci som hjälpte mig att pyssla i ordning den tills jag blev nöjd. Han varit sjuker idag och därför vart hemma från jobbet. Idag böev det Lasagne till middag, mums säger jag som även då vet min "matlåda" till jobbet kommande 14 dagar.
Kvällen bleet tv-tittande på "Halv åtta hos mig" och ""Familjen annorlunda". Mys-pys. Nu ska jag stoppa i mig en kvällsmacka för at edan återgå till sängen så jag är pigg tills i morgon.


// Emilia


Kommentarer
Postat av: cicci

Ingen fara, kul att du blev nöjd ! :)

nu ska jag titta på halv åtta hos mig ;)

puss

2009-03-17 @ 19:28:47
URL: http://ciccidahlgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0