Helgen som vart

Hej där,
Nu har snart hela långa helgen gått här, eller ska man kanske säga hela korta helgen?!
Jag har iaf inte gjort alltför krävande sysslor. Fredags kom jag hem strax efter 18 från jobbet och satt mig i soffan med familjen och åt något kött med god sås och champinjoner samt potatis med vitlök i. Sen blev det Så ska det låta på tv:n.
Igår så var det lördag, och 2:a chansen i melodifestivalen. Jag kan säga så mycket som att Caroline af Ugglas är den sämsta låten jag någonsin hört i alla kategorier, riktigt usel. Men någon skall ju komma sist nästa lördag i Globen så...
Igår kväll käkade vi Kyckling Kebab som min mamma lagade, riktgit gott vare.

Idag har jag inte gjort många knop. Vaknade sent, åt middag dirr när jag vaknade. Sen ligger jag i min säng nu med datorn i knät och bara slösurfar. Det var jag har fått dille på den senaste tiden är Tv4 - Anytime, sjukt  bra funktion.
Jag följer Big Brother 2003 nu slaviskt och har precis sett klart alla avsnitt av "I en annan del av Köping". En riktigt bra sysselsätting för kvällar och helger till den lata personen :)

Hörs kanske senare!

//EPBra tidsfördriv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0