Har Blondinbella rent hus?

Ikväll så gick tv programmet "Rent hus" på Tv4 på bästa sädningstid kl 20.00. Detta program är helt galet, det är verkligen ytterligheternas ytterligheter med alltså. Det extremas extremhet kommer fram. Hos en gammal dam hittade dom en ur Sambal Olek från 1990 i kylskåpet. Jag menar det är inte klokt.. Så som det ser ut hos vissa personer måste vara någon form av sjukdom alltså. Ni som nu käner mig vet att jag abslut inte är världens mest ordningssamma tjej som älskar att städa och alltid har rent och fint omkring mig, men det måste finnas gränser, verkligen.

Nu har jag tittat på ett klipp med Isabella "Blondinbella" Löwengrip på nätet från när hon var med i direktsänd tv igår i Norge och pratade om sin blogg.
Jag tycker hon är en häftig tjej, verkligen. Går i trean på gymnasiet, 18 år med allt vad det innebär. Driver alldeles ensam ett eget företag med sin blogg, webbutik samt en kommande klädkollektion, och detta hinner hon med samtidigt. Hon låter så klok när hon förklarar om sin drivkraft, framgång osv.
Jag gillar tjejen skarpt.

Vad tycker ni läsare om Blondinbella?








Kommentarer
Postat av: cicci

Blondinbella är smart. Att vara sveriges största pr-kvinna vid 18 års ålder är det inte många som har lyckats till. cred till henne ! :)

2009-03-25 @ 22:00:17
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tycker hon är smart, även om jag inte gillar allt hon säger.

2009-03-27 @ 08:58:36
URL: http://www.the-gel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0