Halv åtta hos mig

Alla ni som äger en tv hemma tycker jag borde slå på Tv4 på vardagarna klockan 19:30 då programmet "Halv åtta hos mig "sänds. Ett riktigt bra program som handlar om 4 olika människor från en stad i Sverige som inte känner varann alls sedan tidigare. De skall under en veckas tid bjuda varann på en egen komponerad 3-rätters i sitt egna hem och så får resterande 3 personer bedömma maten, miljön, dukning samt hur bra personen betett sig som värd under kvällen. Så pågår det så i 4 dagar så alla får gå på middag hos alla deltagare just den veckan. På torsdagen så vinner den personen som fått mest poäng under veckan, faktiskt hela 15 000:-.

Nu är grejen den att min kära mamma har anmält sig och vill verkligen vara med. Men jag tror att problmet ligger i att det är för få anmälningar i från Kalmar så det inte blir 4 personer. Så detta är ett litet rop på hjälp kan man kanske säga.
Ställ upp nu mes-kalmariter, min mamma lagar världens godaste rådjurssadel som hon lovat att bjuda på den kvällen hos arrangerar middagen, det kan ni väl inte tacka nej till?


Min kväll bestod av lite"Den rätte för Rosing" lite telefonsamtal och lite kvällsmacka och dusch. Nu skall jag kika på gårdagens avsnitt av Big Brother 03 på Tv4 Anytime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0