Världens bästa onsdag

Vilket dag vi har haft på jobbet idag. Riktit duktiga har vi varir, rekord på rekord! Heja Kalmar. En extra eloge till Marcus som blev den riktiga stjärnan.
Började egentligen dagen med att försova mig, men lyckades mot alla odds hinna till jobbet i tid.
Ikväll så har jag, Sofie, Annika och Marcus haft en trevlig kväll ihop. Vi började den efter jobbet med en pizza på Pizzeria Italia ( Christos Special var det vill jag nämna för Niclas om du läser detta) riktigt trevlig och faktiskt himla gott.
Efter detta så gick i på bion "17 again" som jag verklien kan rekommendera. Den kanske låter lite mesig på namnet, men shit vilken klockren film, det tyckte vi alla.

Nu har jag precis hoppat i säng, och tänkte spela lite harpan innan jag ska slockna här.

Ny dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: lisa

Kika in:) Fin blogg du har! Kram

2009-08-12 @ 18:38:49
URL: http://www.metrobloggen.se/lattemamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0