Väl hemma

Nu är jag hemkommen från Cicci och vår partyhelg/slapparsöndag. Började kika på "Van Veteren" men jag är ju lite klen av mig och fick sluta med det ganska så snabbt då jag tycker det är otäckt och jobbigt att gå och lägga sig själv i en stor säng när man kikat på dom filmerna. Så det fick minsann bli att strunta i det idag. :) I morgon är dt måndg och arbetsvecka. Denna vecka är dock en kort vecka då det är röd dag och första maj på fredag.

Vecko -schemat ser just nu ut som följer:

Måndag
8-17 Jobba på kontoret i Kalmar.

Tisdag
8-17 Jobba i Kalmar
17:30 - Tåget går från Kalmar till Göteborg med Annika

Onsdag
Jobba på kontoret i Göteborg samt ett möte med några kollegor

Torsdag
8-12 Jobba på Göteborgskontoret halvdag och sedan fira Valborg någonstans som inte riktgit är bestämt ännu.

Vart skall ni hitta påpå Valborg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0