Skön dag

Idag har jag var på jobbet. Gick okej . Har precis kommit hem här. Stoppade in några potatiskroketter i ugnen och värmde på köttet som i grillade i helgen, helt okej bukfylla.
Idag eller snarare ikväll så  känner jag en härlig känsla i magen, jag kan inte sätta fingret bpå vad det är men mysig är den. Livet går allmänt framåt(peppar,peppar) Jobbet går som på räls, vännerna står ut med en i vått och torrt och kärleken sprudlar. Lägenheten börjar också närma sig nu. 1:a Juli som sagt, då blir det inflytt.  64 dagar kvar, det känns ganska länge när man tänker dagar, men jag tycker nog ändå att jag måste börja planera.
Lägger över bilder på den ikväll som utlovat.
I morgon blir det avfärd mot Götelaborg med Ankan. Skönt att för en gångs skulle slippa spendera timmar på ett tåg själv, jag kommer snacka hål i huvudet på henne.


Hörs om en liten stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0