Helgen

Hej alla människor.
Tänker faktiskt inte komma och be om ursäkt om jag gjorde sist för att jagvarit så dålig på att bloggasista tiden. Jag har funderat fram och tillbaka och kommit på att ibland så är jag "jättepå" att blogga och tycker det är skitskoj, men sen så fort som inget speciellt händer så bloggr jag int alls. Nej jag är nog inte den "typiska" Bloggerskan, jag är nog bara den "vanliga" Emilia Pockar.
Nu är det iaf söndag och solen skiner jättemycket här nere i Kalmar. Har haft ont i halsen sn o torsdags nu igen, r helt tjcok i halsen´. Jag har ju redan haft halsfluss 3 grr under 2009 och är inte alls sugen på en 4:e gång. Mormor kikade lite i halsen när hon var här igår, och som hgammal sjuksköterska som hon är så sa hon att det inte var halsfluss utan att jag bara var jättesvullen och röd, men det gör ju jätteont det också.
Denna helgen har ägnats mycket åt min lillasyster Maja som fyller 14 år¨på måndag. I fredags hade hon party här hemma med sina tjejkompisar med grillnin och filmkväll osv. Igår var mormor och morfar här och firade henne med tårsta och paket, och i morgon är det ju den RIKTIGA födelsedagen så då kommer det väll lite fler vänner och familjen kommer också fira henne givetvis, lilla-söta-maja-stina.
Idag har jag rensat ur alla mina resväskor. Det låter säkert helt sjukt när jag säger "alla" men det är alla. Iaf 3 stycken. Jag är ju ute och jobbar mycket på resande fot och då blir det lätt så att när man kommer hem så palar ma inte börja packa ur på en gång.. Jag är iaf jättedålig på det.
Förrsten för er som inte vt så har jag fått en lägenhet nu. På Norra Långgatan i Kalmar, precis nere vid "Kattrumpan" vid havet som det kallas. Så jag har 2 minuters gångväg till jobbet 15 sekunder till stranden och 3 minuters krypväg från krogen;) YEES!! Helt perfekt!!! En 2:a är det, så jag är jätteglad. Inflytt 1:a Juli.

Kraam

Kommentarer
Postat av: Lisa N

yOO!



Fan va gutt att du fått lgh äntligen!

Så då blir du alltså kvar i Kalmar?! :)



Kram kram

2009-04-19 @ 16:35:22
URL: http://hosnilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Lisa



Jaaa jag blir kvar i Käälmää . Tur att det finns tåg för oss kökrkortslösa stackare:)

2009-04-23 @ 23:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0