En liten ursäkt...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ alla läsare!!!

Jag vill be om ursäkt till alla er som dagligen är inne och läser min blogg för att jag har varit så urkass på att uppdatera senaste dagarna. Jag har ju jobbar så mycket så tiden har bara runnit iväg.
Nu är jag i Jönköping och jobbar. Himla skoj att vara här igen.

Idag har min mamma varit och kollat på den lägenheten som jag formodligen skall flytta in i. Den ligger mitt i stan med 3 minuters gångväg från mitt jobb i Kalmar samt 100 meter från stranden. Lägenheten har jag sett bilder på då mamma fotade allt som var möjligt och den är verkligen underbart fin.
Så fort som jag är 100% på att den är min, så lovar jag er att lägga upp bilder på den. Inflytt beräknas iaf till 1 Juli.

Ikväll så blir det lugna gatan med tv och nått gott i magen.

Vi hörs av lite senare, då kommer jag även att gå ut med en tävling där man kan vinna finfina priser, så håll er i närheten.

Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0