Äntligen helg...

Denna helgen kom välbehövlig. Veckan har varit riktigt skoj, men nu är jag trött och måse vila ladda ner för att kunna ladda upp tills på måndag igen.
Idag var det en riktigt pigg dag på jobbet tycker jag. Jag var pigg själv och på allmänt trevligt humör. Mina kollegor var också goa och glada vilket friskar upp det hela lite extra.
Det hela avslutades med lite after work på bistro innan det var dags att komma hem och tända grillen och förbereda för en hemmakväll. Min mormor och morfar har varit här ikväll, himla mysigt.

I morgon skall jag till stan och shoppa nått att ha på mig inför kvällen då det blir utgång med Cicci. Måste även förbi systemet på dagen och handla lite goa förfriskningar också. Vårjacka efterlyses med lykta också??

Kommentarer
Postat av: cicci

woho ! du har lärt dig länka ! :D

2009-04-25 @ 10:49:08
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0